« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Osnovnoj školi dr. Franjo Tuđman iz Šarengrada, Agencija za mobilnost i programe Europske unije odobrila je Erasmus+ projekt broj 2024-1-HR01-KA121-SCH-000214743 za aktivnosti KA121 u području odgoja i općeg obrazovanja.
U okviru odobrenih bespovratnih sredstava Europske unije, učitelji naše škole sudjelovali su na Erasmus tečajevima od 14. do 19. listopada 2024. godine. Tečajeve je organizirala organizacija Pedagogical Innovation Centre iz Portugala (OID E10329243) u São Miguelu - Azori (Portugal).
Učitelj tehničke kulture, Željko Dujmović, uspješno je završio ERASMUS+ strukturirani tečaj u trajanju od 30 sati pod nazivom „Azores outdoor: Active Citizenship, Environmental Sustainability, Leadership and Positive School”. Na ovom tečaju učitelj je stekao znanja o održivosti i kreiranju nastavnih aktivnosti koje promiču ekološko djelovanje. Učitelj je naučio razvijati vještine kritičkog mišljenja za analizu informacija, prepoznavanje problema i razmišljanje o rješenjima. Stekao je vještine vođenja kroz projektno učenje i grupne aktivnosti radi optimizacije učenja.
Učiteljica engleskog jezika, Marina Ivanković Teodorović, uspješno je završila ERASMUS+ strukturirani tečaj u trajanju od 30 sati pod nazivom “Sustainable Islands: Leadership, Education, and Active Citizenship for the SDGs”. Na ovom tečaju učiteljica je naučila o održivosti i kako razvijati nastavne aktivnosti na otvorenom koje potiču ekološku svijest i djelovanje. Učila je o dinamici aktivnog građanstva, obnovljivim izvorima energije, održivim gradovima i zajednicama, održivoj proizvodnji i potrošnji, klimatskim akcijama te zaštiti kopnenog i morskog života.
Učiteljica likovne kulture, Kristina Hrubik, uspješno je završila ERASMUS+ strukturirani tečaj u trajanju od 30 sati pod nazivom “Green Innovators: Digital, Artistic, and Intercultural Competences for a Sustainable Future”. Učiteljica je razvila svoje znanje kroz programe obrazovanja na otvorenom, učila o održivosti i osmišljavanju nastavnih aktivnosti koje promiču ekološko djelovanje. Također je usvojila znanja o grupnoj dinamici koja potiče integraciju i interkulturalnost, umjetničkom i kulturnom stvaralaštvu, te digitalnim vještinama.
Učitelji će stečene vještine i znanja primijeniti u nastavnom procesu kako bi unaprijedili kvalitetu obrazovanja i potaknuli ekološku svijest među učenicima.