2017-05-08 22:32:00
Živa priroda ŠarengradaProjekt 3. i 4.r. „ Živa priroda Šarengrada“ realiziran je uz vodstvo učiteljice razredne nastave Snježane Groznice s tri učenika tijekom mjeseca travnja 2016/ 2017.
Svaki učenik je dobio svoje zadatke:
Josipa Justina Jurić:
- Istražiti,imenovati,opisati i nacrtati biljke koje rastu uz rijeku Dunav.
- Istražiti,imenovati,opisati i nacrtati životinje koje žive uz rijeku Dunav.
- Istražiti,imenovati,opisati i nacrtati izvore hrane iz Dunava.
- Opisati postupak pripremanja jela od ribe.
- Istražiti,imenovati,opisati i nacrtati domaće životinje koje žive u tvome okolišu.
- Istražiti što je životinjama potrebno za rast i razvoj.
- Istražiti čime se hrane domaće životinje.
- Opisati postupak hranjenja domaćih životinja.
Marko :
- Istražiti, imenovati, opisati i nacrtati biljke koje rastu u okolišu tvoje škole.
- Istražiti,imenovati,opisati i nacrtati životinje koje žive na travnjaku pokraj tvoje škole.
- Istražiti i imenovati što je potrebno za rast i razvoj tih biljaka.
- Imenovati jestive biljke i kako se pripremaju za jelo.
Fran:
- Istražiti, imenovati, opisati i nacrtati šumu koja raste u tvome okolišu.
- Istražiti, imenovati i opisati koje je drveće listopadno, a koje vazdazeleno u tvome okolišu.
- Istražiti, imenovati, opisati i nacrtati šumske životinje koje žive u šumi tvoga okoliša.
- Istražiti i opisati čime se hrane šumske životinje i tko se o njima brine.
Korelacija:
- Hrvatski jezik – literarni radovi:
Život u Šarengradu
- Likovna kultura – crtanje staroga grada
- Glazbena kultura – pjevanje pjesmice
Šarengrade na obali Dunava
U našoj učionici sve prikupljene podatke smo obradili i izradili plakate.
Svi naši materijali:
Zaključak: Ovaj projekt pomogao nam je da istražimo prirodu Šarengrada. Upoznali smo živu prirodu našeg mjesta i odlučili više pažnje posvetiti očuvanju prirode, voljeti i dalje Šarengrad i ponositi se njime.
Učiteljica: Snježana Groznica
|