preskoči na sadržaj

Osnovna škola "dr. Franjo Tuđman" Šarengrad

Login
Kalendar
« Rujan 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Tražilica
Korisne poveznice

Anketa
Odlučite se i glasajte za najomiljeniji predmet u školi..
















Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 11. 2009.

Ukupno: 199257
Ovaj mjesec: 667
Ovaj tjedan: 95
Danas: 8

 

 

 

 

 

Za sve objavljene informacije i fotografije na web stranicama Osnovne škole dr. Franjo Tuđman Šarengrad   postoje pisane suglasnosti za njihovo objavljivanje sukladno Općoj direktivi o zaštiti osobnih podataka

 

 

Psiho kutak


Što radi školski psiholog?

Cilj standarda rada psihologa u osnovnim školama je razvoj obrazovanja usmjerenog na učenika te razvoj temeljnih kompetencija potrebnih za cjeloživotno učenje te pomoć učenicima, nastavnicima i roditeljima da što kvalitetnije:

  • razviju svoje potencijale
  • održe svoje psihološko zdravlje
  • razvijaju interpersonalne i socijalne vještine
  • adekvatno svojim sposobnostima i interesima donose odluke vezane uz nastavak svojeg obrazovanja i uz svoje buduće zvanje

U radu s učenicima psiholog:

  • provodi individualna i grupna savjetovanja,
  • obavlja psihološku procjenu učenikovih mogućnosti, osobito kao član Povjerenstva za procjenu psihofizičke spremnosti za polazak djeteta u osnovnu školu,
  • dijagnosticira specifične poteškoće u učenju i pomaže u postizanju boljeg školskog uspjeha,
  • prepoznaje darovite učenike i razvija programe za poticanje njihovih sposobnosti,
  • prepoznaje poteškoće u ponašanju i vršnjačkim odnosima, emocionalne i/ili obiteljske poteškoće i pomaže učenicima da ih prevladaju.

 

U radu s roditeljima psiholog pomaže prepoznati i razumjeti razvojne i individualne potrebe učenika i reagirati u skladu s njima, razvijati adekvatne vještine i komunikaciju te aktivno uključivati roditelje u život škole.

 

U radu s nastavnicima psiholog pridonosi pozitivnosti školske klime i odnosa među djelatnicima, uvodi i promovira suvremene metode praćenja i provjere znanja učenika, educira nastavnike  o recentnim saznanjima iz psihologije te im pomaže identificirati teškoće u razrednoj klimi, uspješnosti, načinu rada i razvoju strategije za njihovo rješavanje (upravljanje razredom).


Brojni problemi koji su započeli u djetinjstvu, ostavljaju svoj trag i u odrasloj dobi.  Iz tog je razloga bitno kod djece razvijati svijest o postojanju raznih načina suočavanja s problemima, kao i uputiti ih na odrasle osobe koje im u tome mogu pomoći. Kada osoba sama traži pomoć, spremnija je prihvatiti podršku drugih, a tada se i problem brže i lakše rješava. 

Zato, draga djeco, kada vas nešto muči, slobodno se obratite!

  


 

 

preskoči na navigaciju