preskoči na sadržaj

Osnovna škola "dr. Franjo Tuđman" Šarengrad

Login
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Korisne poveznice

Anketa
Odlučite se i glasajte za najomiljeniji predmet u školi..
















Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 11. 2009.

Ukupno: 200483
Ovaj mjesec: 361
Ovaj tjedan: 188
Danas: 1

 

 

 

 

 

Za sve objavljene informacije i fotografije na web stranicama Osnovne škole dr. Franjo Tuđman Šarengrad   postoje pisane suglasnosti za njihovo objavljivanje sukladno Općoj direktivi o zaštiti osobnih podataka

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Radionica „Tradicionalna umjetnost i ICT umjetnički alati za učenje i promicanje životnih vještina“

Nakon povratka sa stručnog usavršavanja u Barceloni (10.10.-15.10.2022) i edukacije "Tradicionalna umjetnost i ICT umjetnički alati za učenje i promicanje životnih vještina" s velikim sam entuzijazmom naučeno primijenila u nastavi likovne kulture u obje škole u kojima radim; u OŠ dr. Franjo Tuđman u Šarengradu i OŠ Julija Benešića u Iloku. Učenici su se kreativno izražavali koristeći se tehničkim i izražajnim mogućnostima novo medijskih tehnologija (mobitela, fotoaparata, tableta).


     Inspiraciju za stvaralaštvo pronašli smo u Muzeju grada Iloka koji smo posjetili sa učenicima šestog razreda. Učenici koji nisu bili u Muzeju upoznali su se sa slikom kroz fotografiju. Odabrali smo sliku "Pastorala" (18.st. nepoznati autor). Pažljivo smo je analizirali i vođeni maštom odglumili na nekoliko načina te je fotografirali i pohranili za daljnji rad. Slika je dobila novo ruho i postala maštovita priča.

     Učenici šestog razreda su osmislili vlastitu priču inspirirani slikom "Pastorala", likove su nacrtali te je snimili kao animirani film u izreznoj stop-animaciji u aplikaciji stop-motion. S učenicima šestih razreda smo također obrađivali ovu sliku kao priču u kazalištu sjene. Učenici su napravili maleno kazalište te uz prigodnu glazbu snimili video predstave.

    Osmi je razred sliku "Pastorala" oživio u crtanom stripu koji su obradili i na kompjuteru u aplikaciji za crtanje stripova. Nakon toga su sa izmodeliranim figuricama od plastelina snimili kratki animirani film u aplikaciji stop-motion.

    Sedmi je razred snimao jednostavan pokret lika kao crtani film u aplikaciji stop-motion.

    Učenici petog i šestog razreda su bili modeli umjetničkih slika: Johannes Vermeer "Djevojka sa bisernom naušnicom" i Caravaggio "Dječak kojega je ugrizao gušter". Odabranu sliku su vjerno odglumili te se međusobno fotografirali digitalnim fotoaparatom (pametni telefon, tablet).

     Svi smo se dobro zabavili, a svoje smo mobitele i tablete kreativno koristili kao novi alat za umjetničko izražavanje. Ovaj način rada nam se svidio te ćemo svoje pametne telefone kreativno iskoristiti i sljedeće školske godine.

    Osim prenošenja naučenog u radu sa učenicima, svoja sam saznanja i iskustvo podijelila s kolegama u školi kroz prigodna predavanja na temu "Kako kreativno primijeniti ICT umjetničke alate u nastavi" i "Tradicionalna umjetnost na nov način kao primjer dobre prakse". Mogu zaključiti da su me iskustvo i saznanja sa ERASMUS-a zaista inspirirali i osposobili da svoj rad u nastavi dodatno obogatim i unaprijedim na čemu sam veoma zahvalna. 

učiteljica Kristina

 

 

Ostale fotografije naših radova možete pogledati na sljedećoj poveznici: 

http://os-drftudjman-sarengrad.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=131&limit=&curr_page=0

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Radionica „Tradicionalna umjetnost i ICT umjetnički alati za učenje i promicanje životnih vještina“

Nakon povratka sa stručnog usavršavanja u Barceloni (10.10.-15.10.2022) i edukacije "Tradicionalna umjetnost i ICT umjetnički alati za učenje i promicanje životnih vještina" s velikim sam entuzijazmom naučeno primijenila u nastavi likovne kulture u obje škole u kojima radim; u OŠ dr. Franjo Tuđman u Šarengradu i OŠ Julija Benešića u Iloku. Učenici su se kreativno izražavali koristeći se tehničkim i izražajnim mogućnostima novo medijskih tehnologija (mobitela, fotoaparata, tableta).


     Inspiraciju za stvaralaštvo pronašli smo u Muzeju grada Iloka koji smo posjetili sa učenicima šestog razreda. Učenici koji nisu bili u Muzeju upoznali su se sa slikom kroz fotografiju. Odabrali smo sliku "Pastorala" (18.st. nepoznati autor). Pažljivo smo je analizirali i vođeni maštom odglumili na nekoliko načina te je fotografirali i pohranili za daljnji rad. Slika je dobila novo ruho i postala maštovita priča.

     Učenici šestog razreda su osmislili vlastitu priču inspirirani slikom "Pastorala", likove su nacrtali te je snimili kao animirani film u izreznoj stop-animaciji u aplikaciji stop-motion. S učenicima šestih razreda smo također obrađivali ovu sliku kao priču u kazalištu sjene. Učenici su napravili maleno kazalište te uz prigodnu glazbu snimili video predstave.

    Osmi je razred sliku "Pastorala" oživio u crtanom stripu koji su obradili i na kompjuteru u aplikaciji za crtanje stripova. Nakon toga su sa izmodeliranim figuricama od plastelina snimili kratki animirani film u aplikaciji stop-motion.

    Sedmi je razred snimao jednostavan pokret lika kao crtani film u aplikaciji stop-motion.

    Učenici petog i šestog razreda su bili modeli umjetničkih slika: Johannes Vermeer "Djevojka sa bisernom naušnicom" i Caravaggio "Dječak kojega je ugrizao gušter". Odabranu sliku su vjerno odglumili te se međusobno fotografirali digitalnim fotoaparatom (pametni telefon, tablet).

     Svi smo se dobro zabavili, a svoje smo mobitele i tablete kreativno koristili kao novi alat za umjetničko izražavanje. Ovaj način rada nam se svidio te ćemo svoje pametne telefone kreativno iskoristiti i sljedeće školske godine.

    Osim prenošenja naučenog u radu sa učenicima, svoja sam saznanja i iskustvo podijelila s kolegama u školi kroz prigodna predavanja na temu "Kako kreativno primijeniti ICT umjetničke alate u nastavi" i "Tradicionalna umjetnost na nov način kao primjer dobre prakse". Mogu zaključiti da su me iskustvo i saznanja sa ERASMUS-a zaista inspirirali i osposobili da svoj rad u nastavi dodatno obogatim i unaprijedim na čemu sam veoma zahvalna. 

učiteljica Kristina

 

 

Ostale fotografije naših radova možete pogledati na sljedećoj poveznici: 

http://os-drftudjman-sarengrad.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=131&limit=&curr_page=0

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Radionica „Tradicionalna umjetnost i ICT umjetnički alati za učenje i promicanje životnih vještina“

Nakon povratka sa stručnog usavršavanja u Barceloni (10.10.-15.10.2022) i edukacije "Tradicionalna umjetnost i ICT umjetnički alati za učenje i promicanje životnih vještina" s velikim sam entuzijazmom naučeno primijenila u nastavi likovne kulture u obje škole u kojima radim; u OŠ dr. Franjo Tuđman u Šarengradu i OŠ Julija Benešića u Iloku. Učenici su se kreativno izražavali koristeći se tehničkim i izražajnim mogućnostima novo medijskih tehnologija (mobitela, fotoaparata, tableta).


     Inspiraciju za stvaralaštvo pronašli smo u Muzeju grada Iloka koji smo posjetili sa učenicima šestog razreda. Učenici koji nisu bili u Muzeju upoznali su se sa slikom kroz fotografiju. Odabrali smo sliku "Pastorala" (18.st. nepoznati autor). Pažljivo smo je analizirali i vođeni maštom odglumili na nekoliko načina te je fotografirali i pohranili za daljnji rad. Slika je dobila novo ruho i postala maštovita priča.

     Učenici šestog razreda su osmislili vlastitu priču inspirirani slikom "Pastorala", likove su nacrtali te je snimili kao animirani film u izreznoj stop-animaciji u aplikaciji stop-motion. S učenicima šestih razreda smo također obrađivali ovu sliku kao priču u kazalištu sjene. Učenici su napravili maleno kazalište te uz prigodnu glazbu snimili video predstave.

    Osmi je razred sliku "Pastorala" oživio u crtanom stripu koji su obradili i na kompjuteru u aplikaciji za crtanje stripova. Nakon toga su sa izmodeliranim figuricama od plastelina snimili kratki animirani film u aplikaciji stop-motion.

    Sedmi je razred snimao jednostavan pokret lika kao crtani film u aplikaciji stop-motion.

    Učenici petog i šestog razreda su bili modeli umjetničkih slika: Johannes Vermeer "Djevojka sa bisernom naušnicom" i Caravaggio "Dječak kojega je ugrizao gušter". Odabranu sliku su vjerno odglumili te se međusobno fotografirali digitalnim fotoaparatom (pametni telefon, tablet).

     Svi smo se dobro zabavili, a svoje smo mobitele i tablete kreativno koristili kao novi alat za umjetničko izražavanje. Ovaj način rada nam se svidio te ćemo svoje pametne telefone kreativno iskoristiti i sljedeće školske godine.

    Osim prenošenja naučenog u radu sa učenicima, svoja sam saznanja i iskustvo podijelila s kolegama u školi kroz prigodna predavanja na temu "Kako kreativno primijeniti ICT umjetničke alate u nastavi" i "Tradicionalna umjetnost na nov način kao primjer dobre prakse". Mogu zaključiti da su me iskustvo i saznanja sa ERASMUS-a zaista inspirirali i osposobili da svoj rad u nastavi dodatno obogatim i unaprijedim na čemu sam veoma zahvalna. 

učiteljica Kristina

 

 

Ostale fotografije naših radova možete pogledati na sljedećoj poveznici: 

http://os-drftudjman-sarengrad.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=131&limit=&curr_page=0

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Radionica „Tradicionalna umjetnost i ICT umjetnički alati za učenje i promicanje životnih vještina“

Nakon povratka sa stručnog usavršavanja u Barceloni (10.10.-15.10.2022) i edukacije "Tradicionalna umjetnost i ICT umjetnički alati za učenje i promicanje životnih vještina" s velikim sam entuzijazmom naučeno primijenila u nastavi likovne kulture u obje škole u kojima radim; u OŠ dr. Franjo Tuđman u Šarengradu i OŠ Julija Benešića u Iloku. Učenici su se kreativno izražavali koristeći se tehničkim i izražajnim mogućnostima novo medijskih tehnologija (mobitela, fotoaparata, tableta).


     Inspiraciju za stvaralaštvo pronašli smo u Muzeju grada Iloka koji smo posjetili sa učenicima šestog razreda. Učenici koji nisu bili u Muzeju upoznali su se sa slikom kroz fotografiju. Odabrali smo sliku "Pastorala" (18.st. nepoznati autor). Pažljivo smo je analizirali i vođeni maštom odglumili na nekoliko načina te je fotografirali i pohranili za daljnji rad. Slika je dobila novo ruho i postala maštovita priča.

     Učenici šestog razreda su osmislili vlastitu priču inspirirani slikom "Pastorala", likove su nacrtali te je snimili kao animirani film u izreznoj stop-animaciji u aplikaciji stop-motion. S učenicima šestih razreda smo također obrađivali ovu sliku kao priču u kazalištu sjene. Učenici su napravili maleno kazalište te uz prigodnu glazbu snimili video predstave.

    Osmi je razred sliku "Pastorala" oživio u crtanom stripu koji su obradili i na kompjuteru u aplikaciji za crtanje stripova. Nakon toga su sa izmodeliranim figuricama od plastelina snimili kratki animirani film u aplikaciji stop-motion.

    Sedmi je razred snimao jednostavan pokret lika kao crtani film u aplikaciji stop-motion.

    Učenici petog i šestog razreda su bili modeli umjetničkih slika: Johannes Vermeer "Djevojka sa bisernom naušnicom" i Caravaggio "Dječak kojega je ugrizao gušter". Odabranu sliku su vjerno odglumili te se međusobno fotografirali digitalnim fotoaparatom (pametni telefon, tablet).

     Svi smo se dobro zabavili, a svoje smo mobitele i tablete kreativno koristili kao novi alat za umjetničko izražavanje. Ovaj način rada nam se svidio te ćemo svoje pametne telefone kreativno iskoristiti i sljedeće školske godine.

    Osim prenošenja naučenog u radu sa učenicima, svoja sam saznanja i iskustvo podijelila s kolegama u školi kroz prigodna predavanja na temu "Kako kreativno primijeniti ICT umjetničke alate u nastavi" i "Tradicionalna umjetnost na nov način kao primjer dobre prakse". Mogu zaključiti da su me iskustvo i saznanja sa ERASMUS-a zaista inspirirali i osposobili da svoj rad u nastavi dodatno obogatim i unaprijedim na čemu sam veoma zahvalna. 

učiteljica Kristina

 

 

Ostale fotografije naših radova možete pogledati na sljedećoj poveznici: 

http://os-drftudjman-sarengrad.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=131&limit=&curr_page=0

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju