preskoči na sadržaj

Osnovna škola "dr. Franjo Tuđman" Šarengrad

Login
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Tražilica
Korisne poveznice

Anketa
Odlučite se i glasajte za najomiljeniji predmet u školi..
















Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 11. 2009.

Ukupno: 210668
Ovaj mjesec: 796
Ovaj tjedan: 344
Danas: 108

 

 

 

 

 

Za sve objavljene informacije i fotografije na web stranicama Osnovne škole dr. Franjo Tuđman Šarengrad   postoje pisane suglasnosti za njihovo objavljivanje sukladno Općoj direktivi o zaštiti osobnih podataka

 

 

Događanja...
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projektna nastava
Autor: IVANA KNEZOVIĆ, 18. 6. 2018.

Projektna nastava omogućuje potpunu usmjerenost učitelja prema učeniku, razvija i njeguje skupni rad i partnerski odnos svih sudionika projekta, potiče i poboljšava razvoj istraživačkih, organizacijskih, komunikacijskih i kritičkih sposobnosti učenika te usvajanje početne, temeljne metodologije znanstveno-istraživačkog rada.


Učenici 6. razreda sa svojim razrednikom, nastavnikom matematike Tomislavom M. i s nastavnicom informatike Ivanom K. odradili su projekt BROJIMO KORAKE s BBC:microbitom.

Projekt je započeo sredinom studenog, dolaskom microbitova u školu, a završio zadnji tjedan nastave - 11. 6. 2018. kad je izrađen plakat i izložen u školskome hodniku. 

Nakon što su učenici zadužili svoja džepna računala, nastavnica informatike prošla je s njima sigurnosna upozorenja za računalo i baterije, način korištenja istih te započela učenike uvoditi u samostalno programiranje microbitova. Učenici su polako svladavali programiranje pritom svladavajući osnovne algoritamske konstrukcije (slijed, grananje i petlje), određivali vrijednosti varijabla i ugrađivali različite brojače ili senzore u program.

Početkom nastave iza uskršnjih praznika učenici su isprogramirali pedometar - microbit su pretvorili u uređaj koji je brojao njihove korake. Kad bi učenik napravio korak (microbit bi se protresao), varijabla brojača povećala bi se za 1, a nakon toga na zaslonu se ispiše vrijednost brojača (broj koraka).

S razrednikom su učenici vrijedno brojali i bilježili svaki dan korake na putu od kuće do škole i obrnuto. Svi rezultati unosili su se u Excel tablice radi preglednosti i lakše obrade podataka. Kako je razrednik i nastavnik matematike, učenici se nisu izvukli bez nekoliko računskih zadataka, različitih preračunavanja dobivenih rezultata i izračunavanjem prosječne duljine koraka kako bi dobivene vrijednosti mogli matematički prikazati.

Na kraju je izrađen plakat s našim rezultatima te je izložen u školi, a učenici su sad svjesni koliko koraka naprave u danu/tjednu/mjesecu samo na putu od kuće do škole i nazad.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju