« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projektna nastava omogućuje potpunu usmjerenost učitelja prema učeniku, razvija i njeguje skupni rad i partnerski odnos svih sudionika projekta, potiče i poboljšava razvoj istraživačkih, organizacijskih, komunikacijskih i kritičkih sposobnosti učenika te usvajanje početne, temeljne metodologije znanstveno-istraživačkog rada.
Učenici 6. razreda sa svojim razrednikom, nastavnikom matematike Tomislavom M. i s nastavnicom informatike Ivanom K. odradili su projekt BROJIMO KORAKE s BBC:microbitom.
Projekt je započeo sredinom studenog, dolaskom microbitova u školu, a završio zadnji tjedan nastave - 11. 6. 2018. kad je izrađen plakat i izložen u školskome hodniku.
Nakon što su učenici zadužili svoja džepna računala, nastavnica informatike prošla je s njima sigurnosna upozorenja za računalo i baterije, način korištenja istih te započela učenike uvoditi u samostalno programiranje microbitova. Učenici su polako svladavali programiranje pritom svladavajući osnovne algoritamske konstrukcije (slijed, grananje i petlje), određivali vrijednosti varijabla i ugrađivali različite brojače ili senzore u program.
Početkom nastave iza uskršnjih praznika učenici su isprogramirali pedometar - microbit su pretvorili u uređaj koji je brojao njihove korake. Kad bi učenik napravio korak (microbit bi se protresao), varijabla brojača povećala bi se za 1, a nakon toga na zaslonu se ispiše vrijednost brojača (broj koraka).
S razrednikom su učenici vrijedno brojali i bilježili svaki dan korake na putu od kuće do škole i obrnuto. Svi rezultati unosili su se u Excel tablice radi preglednosti i lakše obrade podataka. Kako je razrednik i nastavnik matematike, učenici se nisu izvukli bez nekoliko računskih zadataka, različitih preračunavanja dobivenih rezultata i izračunavanjem prosječne duljine koraka kako bi dobivene vrijednosti mogli matematički prikazati.
Na kraju je izrađen plakat s našim rezultatima te je izložen u školi, a učenici su sad svjesni koliko koraka naprave u danu/tjednu/mjesecu samo na putu od kuće do škole i nazad.