« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici su na satu razrednika upoznali piramidu zdrave prehrane i što je sve potrebno za zdraviji život. Nakon toga su osmislili zdrave doručke za sljedeći tjedan i upisali koje grickalice bi bile zdravije za njih.
Nakon toga svaki učenik je sam upisao podatke za mjerenje i izračunao svoj indeks tjelesne mase. Raspravljali smo o tom što je indeks tjelesne mase i za što nam koristi.
Zatim smo na satu matematike ponovili što je to dijeljenje i zaigrali igru u parovima. Tražili smo ostatke pri dijeljenju, a učenici s najvećim zbrojem ostataka su bili pobjednici.
Na kraju su odigrali kviz u Kahoot-u te popunili izlaznu karticu o usvojenim novim pojmovima i zadovoljstvom današnjim danom te se počastili voćnom salatom.
Pogledajte tijek aktivnosti na poveznici.
Nastavnica Marijana Ivanković