« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Nakon povratka sa stručnog usavršavanja u Barceloni (10.10.-15.10.2022) i edukacije "Tradicionalna umjetnost i ICT umjetnički alati za učenje i promicanje životnih vještina" s velikim sam entuzijazmom naučeno primijenila u nastavi likovne kulture u obje škole u kojima radim; u OŠ dr. Franjo Tuđman u Šarengradu i OŠ Julija Benešića u Iloku. Učenici su se kreativno izražavali koristeći se tehničkim i izražajnim mogućnostima novo medijskih tehnologija (mobitela, fotoaparata, tableta).
Inspiraciju za stvaralaštvo pronašli smo u Muzeju grada Iloka koji smo posjetili sa učenicima šestog razreda. Učenici koji nisu bili u Muzeju upoznali su se sa slikom kroz fotografiju. Odabrali smo sliku "Pastorala" (18.st. nepoznati autor). Pažljivo smo je analizirali i vođeni maštom odglumili na nekoliko načina te je fotografirali i pohranili za daljnji rad. Slika je dobila novo ruho i postala maštovita priča.
Učenici šestog razreda su osmislili vlastitu priču inspirirani slikom "Pastorala", likove su nacrtali te je snimili kao animirani film u izreznoj stop-animaciji u aplikaciji stop-motion. S učenicima šestih razreda smo također obrađivali ovu sliku kao priču u kazalištu sjene. Učenici su napravili maleno kazalište te uz prigodnu glazbu snimili video predstave.
Osmi je razred sliku "Pastorala" oživio u crtanom stripu koji su obradili i na kompjuteru u aplikaciji za crtanje stripova. Nakon toga su sa izmodeliranim figuricama od plastelina snimili kratki animirani film u aplikaciji stop-motion.
Sedmi je razred snimao jednostavan pokret lika kao crtani film u aplikaciji stop-motion.
Učenici petog i šestog razreda su bili modeli umjetničkih slika: Johannes Vermeer "Djevojka sa bisernom naušnicom" i Caravaggio "Dječak kojega je ugrizao gušter". Odabranu sliku su vjerno odglumili te se međusobno fotografirali digitalnim fotoaparatom (pametni telefon, tablet).
Svi smo se dobro zabavili, a svoje smo mobitele i tablete kreativno koristili kao novi alat za umjetničko izražavanje. Ovaj način rada nam se svidio te ćemo svoje pametne telefone kreativno iskoristiti i sljedeće školske godine.
Osim prenošenja naučenog u radu sa učenicima, svoja sam saznanja i iskustvo podijelila s kolegama u školi kroz prigodna predavanja na temu "Kako kreativno primijeniti ICT umjetničke alate u nastavi" i "Tradicionalna umjetnost na nov način kao primjer dobre prakse". Mogu zaključiti da su me iskustvo i saznanja sa ERASMUS-a zaista inspirirali i osposobili da svoj rad u nastavi dodatno obogatim i unaprijedim na čemu sam veoma zahvalna.
učiteljica Kristina
Ostale fotografije naših radova možete pogledati na sljedećoj poveznici:
http://os-drftudjman-sarengrad.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=131&limit=&curr_page=0