« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Kao dio eTwinning zajednice naši učitelji sudjeluju svake godine u odabranim eTwinning projektima na nacionalnoj i međunarodnoj razini. Ponosni smo na njihov rad i doprinos kao i na mnogobrojne oznake kvalitete koje smo primili za odrađene projekte.
Već sedmu godinu za redom učenici naše PŠ Bapska sudjeluju u eTwinning projektu 100. dan škole. Ovaj projekt odvija se pod pokroviteljstvom UHURN Zvono, a cilj mu je obilježiti istoimeni dan. U PŠ Bapska on se već tradicionalno odvija kao dan bez knjiga i dan bez zvona prožet različitim aktivnostima koji u svojoj osnovi imaju brojeku 100. Učiteljice Maja Karačić, Ksenija Zaborsky i Adrijana Leko u suradnji s vjeroučiteljicom Margaretom Bošnjaković i ove su godine za svoje učenike osmislili niz aktivnosti kojima su mnogi bili oduševljeni. Učenici su dan započeli prisjećanjem prošlogodišnjeg obilježavanja i krunidbom učenika 1. razreda.
Nakon toga su vrijedne ručice umijesile tijesto i oblikovale 100. slanih prutića kojima su se kasnije osladili svi zajedno.
Na satu Hrvatskoga jezika nastala je slikovnica od 100 riječi, napisano je 100 imenica, 100 glagola i 100 pridjeva te je u poznatim pjesmama pronađeno i zapisno 100 pjesničkih slika. Na satu Matematike učenici su riješili 100 zadataka koje su učiteljice sakrile na 100 pahuljica iza 100 QR kodova. Očitavanjem koda učenici su pristupali zadatku i rješavali ga. Rješenja svih zadataka spojena su u svitak i zajedno s pahuljicama ukrasila pano škole.
Na satu vjeronauka učenici su u nacrtane stope upisali
svoje male i hrabre odluke kojima žele biti bolji prema roditeljima, braći i sestrama, bakama i djedovima, učiteljicama, prijateljima, susjedima te biti bolji Isusovim prijateljima napose kroz molitvu, čitanje biblijskih priča, sudjelovanje na svetoj misi te prateći Isusa na njegovom križnom putu. Nastava Glazbene kulture provedena je u sviranju na boomwhackersima i pjevanju himne ovog dana, pjesme pod nazivom 100. dan škole. Nastavni dan završen je uz tjelesne aktivnosti: 100 preskoka vijače, 100 srušenih čunjeva, 100 pogodaka u koš. U izjavama učenika koje smo zabilježili svi su rekli kako bi željeli da je 100. dan škole svaki dan. To nas obvezuje nastaviti raditi na ovakvim projektima i dalje.
Neke trenutke zabilježili smo fotografijom, pogledajte ih u foto-galeriji na poveznici.
Adrijana Leko