« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Kao dio eTwinning zajednice naši učitelji sudjeluju svake godine u odabranim eTwinning projektima na nacionalnoj i međunarodnoj razini. Ponosni smo na njihov rad i doprinos kao i na mnogobrojne oznake kvalitete koje smo primili za odrađene projekte.
Učenici naše PŠ Bapska zajedno sa svojom učiteljicom Adrijanom Leko ove školske godine kroz nekoliko integriranih dana obilježili su Dan jabuka. Ovime su sudjelovali u međunarodnom eTwinning projektu Dan jabuka 2020. Kroz niz aktivnosti učenici su upoznavali važnost jabuke u prehrani, u književnim i popularnoznanstvenim tekstovima, te su proveli i kratko istraživanje. Projekt je započeo upoznavanjem svih učenika s projektom i tijekom rada na projektu, a s obzirom na korištenje tehnologije učenici su ponovili i pravila ponašanja u online okruženju. Prisjetili su se vrsta koje najčešće susrećemo, prepoznali ih i imenovali pridruživanjem kartice s imenom. Nakon toga su ponovili što znaju o jabukama uz prezentaciju. Učenici su upoznali pjesmu Što sanjaju jabuke (Ivanka Borovac). Nakon interpretacije pjesme i izražajnog čitanja ispunjavali su umnu mapu pod nazivom Što jabuka može postati?. Nakon toga su od jabuka u razrednoj košari izrađivali sok upotrebom sokovnika uz strogi nadzor učiteljice. Učenici su rješavali matematičke zadatke i tako saznali još neke činjenice o jabukama. Korišten digitalni materijal izrađen u alatu Wordwall. Na nastavi TZK sudjelovali su u igranju elementarnih igara pod nazivom Kradljivci jabuka i Križić-kružić sa žutim i zelenim jabukama. Tijekom rada na projektu učenici su još čitali i interpretirali igrokaz Muke zbog jabuke (Ksenija Grozdanić). Po završetku rada je slijedila dramatizacija s uživljavanjem učenika u zadane uloge. Proveli su jednostavno istraživanje u kojem su odgovarali na istraživačko pitanje: Kako spriječiti promjenu boje narezanih komadića jabuke? U svaku od 5 posudica stavili su komadić jabuke iste vrste. U svaku posudu su preko jabuke dodali određenu tekućinu: mlijeko, voda, ocat, limunov sok. Pretpostavili su koja će od navedenih tekućina najbolje očuvati jabuku. Svoju pretpostavku, zapažanja i zaključak bilježili su na listiću. Učili su pjevati tradicijsku pjesmu porijeklom iz Gradišća: Oj Jelena, Jelena. Naučena znanja o jabukama učenici su pokazali izradom digitalnog postera u alatu Canva. Upotrebom kolaž papira komplementarnih boja učenici su prepletom izrađivali jabuke koje su ukrasile razredni pano. Upoznavanjem pjesme Kolač (zamalo) s jabukama (Saša Veronek Germadnik) učenici su uočavali temu pjesme, izdvajali rime i uočavali ritam te interpretativno čitali pjesmu.
Neke od aktivnosti možete pogledati u videu.