« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Od ovog polugodišta grupa učenika naše škole (osmi i sedmi razred te učenici 4.razreda PŠ Bapska) predvođeni svojim nastavnicama Cassy Prskalo, Ivanom Knezović, Natašom Klasni, Ivanom Kelava i Adrijanom Leko uključeni su u pilot projekt CRISS (Demonstration of a scalable and cost-effective cloud-based digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools), projekt iz programa Europske unije Obzor 2020.
Svrha CRISS projekta je razvoj i pilot implementacija digitalne platforme za stjecanje, vrednovanje i certificiranje digitalnih kompetencija učenika u osnovnim i srednjim školama.
CRISS projekt je poceo 1. sijecnja 2017. godine, a trajat ce do 31. prosinca 2019. godine. Ukupna vrijednost projekta je oko 6 milijuna eura, od cega ce Europska komisija financirati najvise 4,87 milijuna eura. Koordinator CRISS projekta britanska je kompanija EXUS Software LTD, a u projektu sudjeluje ukupno četrnaest partnera, medju kojima su javne ustanove, neprofitne ustanove, sveucilista, mala i srednja, kao i velika poduzeca.
Hrvatske su skole ukljucene u projekt posredstvom CARNET-a koji je partner na projektu CRISS zaduzen za pilotiranje CRISS modela digitalnih kompetencija i platforme na razini Hrvatske. Preko 1000 hrvatskih ucenika i 92 nastavnika iz ukupno 21 skole ukljuceni su u onsite pilot projekt koji se odvija tijekom skolske
godine 2018./2019.
Tim učiteljica naše škole koje s učenicima sudjeluju u CARNet-ovom CRISS projektu danas je posjetila jedna od voditeljica projekta Klara BIlić Meštrić. Nakon kraćeg razgovora s ravnateljicom škole Vlatkom Sirovicom, prof. voditeljica je održala sastanak kojem su nazočile I.Knezović, A.Leko, I.Kelava i N. Klasni. Tijekom sastanka razgovaralo se o radu s učenicima na postojećim scenarijima ponuđenim na CRISS platformi i njihovom napretku, a najveći dio vremena voditeljica je posvetila odgovaranju na pitanja učiteljica i rješavanju nedoumica i problema. Naglašeno je kako učenike treba poticati da svaku odrađenu aktivnost povezuju sa zadanim zadatkom na CRISS platformi jer im jedino takvi zadaci mogu biti vrednovani. Posebnu pozornost voditeljica je skrenula na analitiku učenja na platformi (Learning Analitics) te savjetovala učiteljice kako da provjere napredovanje učenika i stjecanje potkompetencija i znački unutar sustava.
Učiteljice koje sudjeluju u CRISS projektu su vrlo zadovoljne ovim sastankom koji se nakon nekoliko online susreta održao u fizičkom obliku te kojim su CARNet i voditeljice projekta pokazali spremnost na podršku sudionicima projekta u svim oblicima. Osnažene ovim susretom učiteljice nastavljaju rad na projektu čiji se završetak planira sredinom lipnja 2019.