« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Od ovog polugodišta grupa učenika naše škole (osmi i sedmi razred te učenici 4.razreda PŠ Bapska) predvođeni svojim nastavnicama Cassy Prskalo, Ivanom Knezović, Natašom Klasni, Ivanom Kelava i Adrijanom Leko uključeni su u pilot projekt CRISS (Demonstration of a scalable and cost-effective cloud-based digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools), projekt iz programa Europske unije Obzor 2020.
Svrha CRISS projekta je razvoj i pilot implementacija digitalne platforme za stjecanje, vrednovanje i certificiranje digitalnih kompetencija učenika u osnovnim i srednjim školama.
CRISS projekt je poceo 1. sijecnja 2017. godine, a trajat ce do 31. prosinca 2019. godine. Ukupna vrijednost projekta je oko 6 milijuna eura, od cega ce Europska komisija financirati najvise 4,87 milijuna eura. Koordinator CRISS projekta britanska je kompanija EXUS Software LTD, a u projektu sudjeluje ukupno četrnaest partnera, medju kojima su javne ustanove, neprofitne ustanove, sveucilista, mala i srednja, kao i velika poduzeca.
Hrvatske su skole ukljucene u projekt posredstvom CARNET-a koji je partner na projektu CRISS zaduzen za pilotiranje CRISS modela digitalnih kompetencija i platforme na razini Hrvatske. Preko 1000 hrvatskih ucenika i 92 nastavnika iz ukupno 21 skole ukljuceni su u onsite pilot projekt koji se odvija tijekom skolske
godine 2018./2019.
CRISS pilot projekt čiji je jedan od partnera tijekom ovog polugodišta bila i naša škola za učenike i učitelje koji su sudjelovali u njemu službeno je završen zadnjim danom nastave. Učenici koji su marljivo tijekom polugodišta radili na zadacima i aktivnostima ponuđenim na CRISS platformi po završetku rada dobili su zaslužene certifikate. Prema statistikama škole svaki učenik koji je sudjelovao u pilot projektu stekao je barem jednu potkompetenciju, velika većina ih je stekla dvije dok su najmarljiviji bili učenici 4.razreda PŠ Bapska: oni su tijekom rada na projektu stekli tri potkompetencije (Komunikacija, Suradnja i timski rad te Rješavanje tehničkih problema) te su za to zaslužili i digitalnu značku pod nazivom Digitalna komunikacija i suradnja koja dokazuje da su razvili dio kompetencije koji se odnosi na interakciju u digitalnim okruženjima, dijeljenje sadržaja i suradnju na projektima putem digitalnih tehnologija. Materijale o zavičaju izrađene tijekom eTwinning projekta Upoznajmo Hrvatsku učenici su povezali s ovim projektom te tako CRISS platformu iskoristili za vrednovanje radova i razvoj svojih digitalnih vještina i kompetencija.
S obzirom kako se radi o pilot projektu u kojem će CRISS platforma i svi materijali na njoj biti još kratko vrijeme dostupni učiteljica Adrijana Leko svojim je učenicima uz podijelu svjedodžbi svečano uručila Certifikate CRISS projekta te zaslužena priznanja za sudjelovanje i rad u projektu.