« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Od ovog polugodišta grupa učenika naše škole (osmi i sedmi razred te učenici 4.razreda PŠ Bapska) predvođeni svojim nastavnicama Cassy Prskalo, Ivanom Knezović, Natašom Klasni, Ivanom Kelava i Adrijanom Leko uključeni su u pilot projekt CRISS (Demonstration of a scalable and cost-effective cloud-based digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools), projekt iz programa Europske unije Obzor 2020.
Svrha CRISS projekta je razvoj i pilot implementacija digitalne platforme za stjecanje, vrednovanje i certificiranje digitalnih kompetencija učenika u osnovnim i srednjim školama.
CRISS projekt je poceo 1. sijecnja 2017. godine, a trajat ce do 31. prosinca 2019. godine. Ukupna vrijednost projekta je oko 6 milijuna eura, od cega ce Europska komisija financirati najvise 4,87 milijuna eura. Koordinator CRISS projekta britanska je kompanija EXUS Software LTD, a u projektu sudjeluje ukupno četrnaest partnera, medju kojima su javne ustanove, neprofitne ustanove, sveucilista, mala i srednja, kao i velika poduzeca.
Hrvatske su skole ukljucene u projekt posredstvom CARNET-a koji je partner na projektu CRISS zaduzen za pilotiranje CRISS modela digitalnih kompetencija i platforme na razini Hrvatske. Preko 1000 hrvatskih ucenika i 92 nastavnika iz ukupno 21 skole ukljuceni su u onsite pilot projekt koji se odvija tijekom skolske
godine 2018./2019.
Učiteljice koje su sudjelovale u CRISS pilot projektu su na Učiteljskom vijeću škole održanom 1.srpnja 2019.godine ravnateljici, stručnim suradnicima i učiteljima prezentirale rad na projektu i rezultate. U kraćem izlaganju učiteljica Adrijana Leko upoznala je nazočne s tijekom projekta i aktivnostima provedenim na njemu te prezentirala rezultate rada učenika razredne nastave iz PŠ Bapska.
Učiteljice Cassy Prskalo i Nataša Klasni predstavile su rezultate rada na projektu učenika predmetne nastave (7. i 8.razreda) te iznijele osobna iskustva izdvojivši pri tome prednosti i nedostatke CRISS platforme. Na kraju je CRISS tim učitelja naše škole izrazio zadovoljstvo zbog pružene prilike za sudjelovanjem u ovom projektu kao i nadu da će CARNet u budućnosti omogućiti učiteljima sličnu platformu ili barem razviti aplikaciju za vrednovanje digitalnih kompetencija učenika koja bi radila na principu ovog pilot projekta.