« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
„Ja mislim da se mala pčela zvala Maja…“
..svima su nam dobro poznate riječi crtanog filma koji oduševljava mnoge generacije desetljećima i uvijek je jednako popularan.
Učiteljica Patricija Burazin iz OŠ Blage Zadre iz Vukovara se sigurno nije nadala da će njezin eTwinning projekt „Maya the Bee travels around the world – Pčelica Maja putuje svijetom“ dostići ove razmjere u kojima se nalazi sada po njegovom završetku.
U projekt su se uključili i učenici naše škole i njihova učiteljica Adrijana Leko još na početku projekta u siječnju 2016.godine. U 1.razredu ugostili su Maju na nekoliko dana, upoznali je sa svojim mjestom i pokazali joj život u Bapskoj. Pčelica Maja provodila je školske dane s našim prvašićima, pomagala im učiti matematiku, a oni su nju učili pjesme i plesove svoga zavičaja.
Tih su je dana poveli do pošte gdje su u njezino ime kupili razglednicu pa se Maja javila svojim domaćinima u Vukovaru. Nakon toga su je zajedno s dnevnikom kojeg su vodili uz pomoć učiteljice otpremili na dalek put.
Maja je proputovala neka mjesta u Hrvatskoj (Pakrac, Rijeku, Zagreb), posjetila je djecu u Bosni i Hercegovini, Makedoniji, Bugarskoj, Grčkoj, Ukrajini, Poljskoj, Švedskoj, Latviji, Portugalu, Rumunjskoj, Sloveniji, Mađarskoj te se ovih dana, nakon više od godine dana putovanja vraća kući u Vukovar. Učenici sudionici projekta imali su zadatak fotografirati svoju školu, mjesto, tipičan školski dan kao i sve ono čime se učenici bave, njihove hobije i interese, kulturnu baštinu svoga mjesta i zavičaja te su o svemu tome pisali u dnevniku koji je putovao zajedno s Majom. Na taj način su učili o kulturi, običajima, tradiciji i baštini nekog drugog europskog grada i zemlje, uspoređivali svoje mjesto s drugima diljem svijeta. Tijekom projekta pčela i učenici komunicirali su s drugim učenicima upotrebom suvremene informacijsko komunikacijske tehnologije: Maja se često kući javljala Skype vezom ili videokonferencijskim kanalima kada se komunikacija vodila na engleskom jeziku. Učenici su tako osim digitalne kompetencije razvijali i sposobnost komunikacije na stranom jeziku te međukulturni dijalog.
Sada, na samom završetku ponosni smo što je naša škola i naši učenici sa svojom učiteljicom bila dio ovog velikog projekta te se nadamo kako će on biti poticaj i ostalima za organiziranje i sudjelovanje u sličnim aktivnostima.
Pčelici Maji na kraju možemo reći veliko hvala za putovanje koje će nama i našim učenicima ostati urezano u sjećanja djetinjstva te joj zajedno s prijateljima iz Vukovara poželjeti: „Dobro nam došla kući, draga pčelice!“