« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U organizaciji Udruge učitelja razredne nastave Zvono pokrenut je projekt „100. dan škole“ kojem su se naši učitelji priključili i u eTwinning zajednici. Taj dan, tradicionalno se obilježava u veljači. Cilj projekta je okupiti učenike i učitelje razredne nastave u osnovnim školama koji su spremni na nacionalnoj i lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi.
Ovom projektu su se pridružili učenici RN naše matične škole i područnih škola Bapske i Mohova sa svojim učiteljicama Adrijanom Leko, Ksenijom Zaborsky, Majom Karačić, Jadrankom Boban, Melitom Jurgec i učiteljem Darkom Prskalom te vjeroučiteljicom RKV Margaretom Bošnjaković i nastavnicom engleskog jezika Marinom Ivanković Teodorović.
Cilj projekta je da učenici kroz niz aktivnosti stječu kompetencije komuniciranja na materinjem jeziku, razvijaju socijalna i građanska prava i dužnosti kao dio zajednice, razvijaju i osvještavaju vlastitu kulturološku dimenziju. Učitelj i učiteljice odabrali su sadržaje primjerene uzrastu učenika kojima se kod njih potiču jezično komunikacijske vještine u izražavanju, društveno humanističke u socijalnim, lokalnim i nacionalnim obraćanjima ostalim sudionicima projekta i tjelesno zdravstvena područja koja su integrirani dio samog projekta. Glavni način učenja u projektu je primjerena i navođena igra te aktivnosti koje same potiču učenike na osvještavanje osobnog i socijalnog razvoja unutar same razredne zajednice.
Razvijaju se i aktivne kompetencije građanskog odgoja i obrazovanja.
Bio je ovo dan bez zvona, integrirani dan na temu Valentinovo, dan bez udžbenika. Sve je bilo u znaku broja 100. Nastavni sadržaji odrađeni su kroz zadatke na vrlo praktičan i zabavan način. Izrađeno je puno materijala: na izrezana srca napisano je 100 lijepih želja koje su ukrasile školski pano, 100 riječi je islovkano, napisano je i riješeno 100 zadataka, konstruirana je neobična konstrukcija od 100 štapića (jednakostranični trokutovi spajani u piramidu pomoću koje je konstruirana građevina) gdje su učenici dokazali kako su i u najranijim godinama spremni za nove načine učenja i povezivanja ozbiljnih znanstvenih disciplina (STEM područje). Na satu TZK napravljeno je 100 vježbi oblikovanja. Naravno da je bilo i natjecanja. Učenici su bili podijeljeni u 4 skupine. Zadatak je bio gađanje u pokretnu metu. Svaka meta je nosila određene bodove ( 5,10,15,20 i 25 ). Svaki učenik je imao 3 x 1 bacanja. Pobjednik je skupina koja je prva došla do 100 bodova. Pobjednička skupina je dobila prigodnu nagradu. Otplesano je 100 koraka u plesu Zumba kids. Ispečeno je 100 medenjaka. Kao i svake godine, posjetile su nas ravnateljica i pedagoginja naše škole te zajedno s nama proživjele barem dio atmosfere ovog neobičnog radnog dana. Ovaj prekrasan dan uveličala je igra balonima koji su bili napunjeni konfetima. Dan je završen kako i priliči, veselo uz igru i pucanje balona.
Fotografije snimljene toga dana možete pregledati u Foto galeriji.