preskoči na sadržaj

Osnovna škola "dr. Franjo Tuđman" Šarengrad

Login
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Tražilica
Korisne poveznice

Anketa
Odlučite se i glasajte za najomiljeniji predmet u školi..
















Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 11. 2009.

Ukupno: 210662
Ovaj mjesec: 790
Ovaj tjedan: 338
Danas: 102

 

 

 

 

 

Za sve objavljene informacije i fotografije na web stranicama Osnovne škole dr. Franjo Tuđman Šarengrad   postoje pisane suglasnosti za njihovo objavljivanje sukladno Općoj direktivi o zaštiti osobnih podataka

 

 

Projekti PŠ Bapska
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
eTwinning i školski projekt: 100. dan škole (2019.)
Autor: Ksenija Zaborsky, 13. 2. 2019.

U organizaciji Udruge učitelja razredne nastave Zvono pokrenut je projekt „100. dan škole“ kojem su se naši učitelji priključili i u eTwinning zajednici. Taj dan,  tradicionalno se obilježava u veljači. Cilj projekta je okupiti učenike i učitelje razredne nastave u osnovnim školama koji su spremni na nacionalnoj i lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi.

Ovom projektu su se pridružili učenici RN naše matične škole i područnih škola Bapske i Mohova sa svojim učiteljicama Adrijanom Leko, Ksenijom Zaborsky, Majom Karačić, Jadrankom Boban, Melitom  Jurgec i učiteljem Darkom Prskalom te vjeroučiteljicom RKV Margaretom Bošnjaković i nastavnicom engleskog jezika Marinom Ivanković Teodorović.

Cilj projekta je da učenici kroz niz aktivnosti stječu kompetencije komuniciranja na materinjem jeziku, razvijaju socijalna i građanska prava i dužnosti kao dio zajednice, razvijaju i osvještavaju vlastitu kulturološku dimenziju. Učitelj i učiteljice odabrali su  sadržaje primjerene uzrastu učenika kojima se kod njih potiču jezično komunikacijske vještine u izražavanju, društveno humanističke u socijalnim, lokalnim i nacionalnim obraćanjima ostalim sudionicima projekta i tjelesno zdravstvena područja koja su integrirani dio samog projekta. Glavni način učenja u projektu je primjerena i navođena igra te aktivnosti koje same potiču učenike na osvještavanje osobnog i socijalnog razvoja unutar same razredne zajednice.

Razvijaju se i aktivne kompetencije građanskog odgoja i obrazovanja.
Bio je ovo dan bez zvona, integrirani dan na temu Valentinovo, dan bez udžbenika. Sve je bilo u znaku broja 100. Nastavni sadržaji odrađeni su kroz zadatke na vrlo praktičan  i zabavan način. Izrađeno je puno materijala: na izrezana srca napisano je 100 lijepih želja koje su ukrasile školski pano, 100 riječi je islovkano, napisano je i riješeno 100 zadataka, konstruirana je neobična konstrukcija od 100 štapića (jednakostranični trokutovi spajani u piramidu pomoću koje je konstruirana građevina) gdje su učenici dokazali kako su i u najranijim godinama spremni za nove načine učenja i povezivanja ozbiljnih znanstvenih disciplina (STEM područje). Na satu TZK napravljeno je 100 vježbi oblikovanja. Naravno da je bilo i natjecanja. Učenici su bili podijeljeni u 4 skupine. Zadatak je bio gađanje u pokretnu metu. Svaka meta je nosila određene bodove ( 5,10,15,20 i 25 ). Svaki učenik je imao  3 x 1 bacanja. Pobjednik je skupina koja je prva došla do 100 bodova. Pobjednička skupina je dobila prigodnu nagradu. Otplesano je 100 koraka u plesu Zumba kids. Ispečeno je 100 medenjaka. Kao i svake godine, posjetile su nas ravnateljica i pedagoginja naše škole te zajedno s nama proživjele barem dio atmosfere ovog neobičnog radnog dana. Ovaj prekrasan dan uveličala je igra  balonima koji su bili napunjeni konfetima. Dan je završen kako i priliči, veselo uz igru i pucanje balona.

Fotografije snimljene toga dana možete pregledati u Foto galeriji.

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju