« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Tema ovogodišnjeg Dana sigurnijeg interneta je Zajedno za bolji internet. U tu svrhu organizirane su radionice na kojima djeca uče o važnosti i načinima zaštite na internetu. Fokus radionica za mlađe učenike su online igrice (virusi, lažni i neprimjereni oglasi), a za starije učenike zaštita i pravila o zaštiti osobnih podataka na društvenim mrežama.
U promicanju boljeg interneta, zadatak je škole ohrabriti djecu na sigurno korištenje interneta koji nudi različite mogućnosti, pri čemu im se nastoji prenijeti znanje, informacije i potpora potrebna za suočavanje s mogućim rizicima.
Podatci istraživanja o korištenju interneta i društvenih mreža kod djece i mladih su zastrašujući.
Za više informacija o sigurnosti na internetu možete posjetiti web stranice:
https://www.dansigurnijeginterneta.org/
https://www.medijskapismenost.hr/
Ivana Lagator, psihologinja
Tjedan cjeloživotnog učenja je nacionalna obrazovna kampanja čiji je cilj podizanje svijesti o važnosti učenja i obrazovanja. Kao i prošle školske godine, obilježili smo ga zanimljivom aktivnošću s učenicima osmog razreda – kvizom „Ulovi znanje“.
Dana 5. listopada 2017. godine učenici osmog razreda naše škole sudjelovali su u kvizu „Ulovi znanje“ kojeg je vodila psihologinja Mateja Marić. Riječ je o grupnom natjecanju u kojem su učenici mogli provjeriti svoje znanje u nekoliko odabranih kategorija. Natjecanje je realizirano u tri kruga, a u njemu je sudjelovalo pet skupina koje su si same dodijelile nazive. U prvom krugu ponuđena su im pitanja iz raznih područja, a tri skupine s najvećim ostvarenim brojem bodova prešle su u drugi krug. U ovom je krugu svaka skupina izabrala kategoriju pitanja za koju smatra da će znati ponuditi najviše točnih odgovora. Potom su u finale ušle dvije najbolje skupine iz prethodnog kruga, a odabirale su kategorije pitanja za svoje protivnike. Natjecatelji su upravo tada bili najviše ushićeni! Djevojčice iz skupine Dobro! odabrale su set pitanja iz književnosti za dječake iz skupine GHM, dok su dječaci za njih odabrali pitanja iz skupine zvjezdane staze. Pobijedila je skupina GHM.
Čestitamo pobjednicima u kvizu znanja uručenim priznanjem!
Mateja Marić, mag.psych.