« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Što radi školski psiholog?
Cilj standarda rada psihologa u osnovnim školama je razvoj obrazovanja usmjerenog na učenika te razvoj temeljnih kompetencija potrebnih za cjeloživotno učenje te pomoć učenicima, nastavnicima i roditeljima da što kvalitetnije:
U radu s učenicima psiholog:
U radu s roditeljima psiholog pomaže prepoznati i razumjeti razvojne i individualne potrebe učenika i reagirati u skladu s njima, razvijati adekvatne vještine i komunikaciju te aktivno uključivati roditelje u život škole.
U radu s nastavnicima psiholog pridonosi pozitivnosti školske klime i odnosa među djelatnicima, uvodi i promovira suvremene metode praćenja i provjere znanja učenika, educira nastavnike o recentnim saznanjima iz psihologije te im pomaže identificirati teškoće u razrednoj klimi, uspješnosti, načinu rada i razvoju strategije za njihovo rješavanje (upravljanje razredom).
Brojni problemi koji su započeli u djetinjstvu, ostavljaju svoj trag i u odrasloj dobi. Iz tog je razloga bitno kod djece razvijati svijest o postojanju raznih načina suočavanja s problemima, kao i uputiti ih na odrasle osobe koje im u tome mogu pomoći. Kada osoba sama traži pomoć, spremnija je prihvatiti podršku drugih, a tada se i problem brže i lakše rješava.
Zato, draga djeco, kada vas nešto muči, slobodno se obratite!