« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Što radi školski psiholog?
Cilj standarda rada psihologa u osnovnim školama je razvoj obrazovanja usmjerenog na učenika te razvoj temeljnih kompetencija potrebnih za cjeloživotno učenje te pomoć učenicima, nastavnicima i roditeljima da što kvalitetnije:
U radu s učenicima psiholog:
U radu s roditeljima psiholog pomaže prepoznati i razumjeti razvojne i individualne potrebe učenika i reagirati u skladu s njima, razvijati adekvatne vještine i komunikaciju te aktivno uključivati roditelje u život škole.
U radu s nastavnicima psiholog pridonosi pozitivnosti školske klime i odnosa među djelatnicima, uvodi i promovira suvremene metode praćenja i provjere znanja učenika, educira nastavnike o recentnim saznanjima iz psihologije te im pomaže identificirati teškoće u razrednoj klimi, uspješnosti, načinu rada i razvoju strategije za njihovo rješavanje (upravljanje razredom).
Brojni problemi koji su započeli u djetinjstvu, ostavljaju svoj trag i u odrasloj dobi. Iz tog je razloga bitno kod djece razvijati svijest o postojanju raznih načina suočavanja s problemima, kao i uputiti ih na odrasle osobe koje im u tome mogu pomoći. Kada osoba sama traži pomoć, spremnija je prihvatiti podršku drugih, a tada se i problem brže i lakše rješava.
Zato, draga djeco, kada vas nešto muči, slobodno se obratite!